Povídka: Liz a její čarokocour

06.04.2021

Příběh s Liz a jejím čarokocourem vznikal hodně spontánně – nakreslila jsem ilustraci a přemýšlela, co by se na ní asi mohlo dít. A pochopitelně mě nenapadlo nic lepšího, než k tomu napsat krátký děj. Jakmile ale vznikl krátký děj, sama jsem chtěla znát z jejich života víc a tak vznikla další ilustrace a další...


Seznamte se a Elisabeth. Pracuje jako botanička ve skleníku po babičce. Jako malá podědila jednoho čarodějného kočičáka Charlese, který je od té doby jejím nejlepším přítelem.

"Charlesi, jsi si jistý, že bychom tu čaroknihu měli číst?"

"Ale no tak, Liz, děláš jako bych ti někdy špatně radil!"

"Já vím, já jen nechci způsobit další nehodu..."

"Měla by sis víc věřit, prostě si to jen pečlivě přečti."

"Ok... fajn, ale slib mi, že to bude všechno v pořádku."

"Slibuju ti, že budeš skvělá!"


Charles a Liz provedli ve skleníku levitační zaklínadlo podle čaroknihy. Proto rybky létají vzduchem a Liz i Charles mohou stát na leknínech. Navíc díky kapičkám levitujicí vody, která se v zapadajícím slunci třytí jako vílí prach, to tu vypadá kouzelně. 

"Je to krásnější, než jsem si myslela!"

"Dostávám z toho hlad, ale je to krásný."

"Ale jdi, Charlesi!"

"Stejně je budu muset sníst, pokud se ti to nepodaří odvolat do rána."

"Cože?"

"Ráno přijde babička zkontrolovat skleník, nebo ne?"

"A sakra..."


Liz strávila na půdě, kde se snažila přijít na to, jak odvolat levitační kouzlo, celou noc. Míchala lektvary podle starých i nových knih, ale žádný z nich nefungoval tak, jak potřebovala. Na Charlese byla naštvaná a tak čarokocour většinu noci stál kousek za ní a beze slov ji pozoroval. 

"Jsi na mě pořád naštvaná?"

"Jistě, že jsem naštvaná! Byl to tvůj nápad!"

"Já vím, ale já na to, že přijede tvoje babička, zapomněl."

"To já taky, ale..."

"Promiň, Liz."

"Fajn, omluva se přijímá, pokud mi slíbíš, že ty ryby ve skleníku jíst nebudeš."

"Slíbím ti to, když mi slíbíš, že pokud ti pomůžu to odvolat, uděláš mi k obědu dobrého pečeného lososa."

"Charlesi! Jsi hroznej!"

"Tak slibuješ?"

"Slibuju."


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...

Přečti si jako první, co je nového:

© 2020 Vali Rewa | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky